یقین دارم

عشق حقیقی

همه چی هست!!!

یقین دارم تو هم من را تجسم میکنی گاهی

 

به خلوت با خیال خود تکلم میکنی گاهی

هر آن لحظه که پیدا میشوی از دور مثل من

به ناگه دست وپای خویش را گم میکنی گاهی

چنان در یای نا ارام وطوفانی تو روحم را

اسیر موجهای پر تلاطم میکنی گاهی

دلم پر می شوداز اشتیاق وخواهشی شیرین

در آن لحظه که نامم راترنم میکنی گاهی

همه شعر وغزلهای پر احساس مرا با شوق

تو میخوانی  وزیر لب تبسم میکنی گاهی

تو هم مانند من لبریز از شور وجنون عشق

یقین دارم توهم من را تجسم میکنی گاهی



نظرات شما عزیزان:

دخترک سنگی
ساعت12:20---22 خرداد 1391
به وبم سرزدی عزیزم و ازم خواستی که بهت سربزنم مطالب زیبایی داری بازم به وبم سر بزن چون هر روز مطالبش بیشتر میشه از طرف عاشقی که در بتری در دریا نامه ی عاشقانه ی یارش را پیدا کرد 'طلوع'

farnaz
ساعت15:31---19 خرداد 1391
aliye be ma ham besar

alireza
ساعت14:59---9 خرداد 1391
salam.mamnoon ke omadi peshe ma ye sar zadi.matalebe webet aalie

مهدی
ساعت13:29---8 خرداد 1391
وبت عالیه دوست من از بس قشنگ بود غافلگیر شدم

niu joooooooooooooooooooooooooon
ساعت10:18---3 خرداد 1391
vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiii....
man asheghe in sheret shodam....
kheili khoshgele....
khosheman amad.....
khoshbakht beshi....
hoooooooooooooooorrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaa


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:,سـاعت 19:12 نويسنده رها
яima